Segmen : Pencarian Bloglist Blog Fahuna

 STICKY POST
Bismillahirrahmanirrahim ,
Asalamualaikum :D
Apa khabar semua? Hari ini , saya nak buat satu segmen. Sebenarnya , saya nak mencari beberapa blog untuk dimasukkan ke dalam bloglist saya. Ini pertama kali saya buat segmen , mungkin ada banyak kesilapan saya mohon maaf ya? :) Saya harap ada yang menyokong , boleh? hehe




psstt! maaf baner tak cantik. :D




Syarat-syaratnya (p/s : senang saja)


1-Follow blog Fahuna.
2-Buat satu entry tentang segmen ini.
3-Letakkan banner di dalam entry anda.
4-Anda boleh tag beberapa rakan bloggers anda (ini 'optional' , tak buat pun tak apa)
5-Kemudian , letakkan link entry anda di kotak komen di bawah.
6-Tempoh contest ini bermula 20 September - 27 Oktober 2011
   *mungkin akan berubah mengikut keadaan*


Pemilihan :


-Saya akan memilih beberapa blog untuk dimasukkan ke dalam bloglist saya.
 (Jumlah blog bergantung kepada contestants segmen ini)
-Beberapa blog yang bertuah juga saya akan letakkan banner blog anda di dalam blog saya selama sebulan.
-Kesemua contestants yang tidak terpilih tetap menjadi bloglist blog saya , tetapi link blog anda akan   diletakkan di tab yang lain manakala yang terpilih akan diletakkan di page utama.


Saya harap ada yang sertai :)) Saya ucapkan Semoga Berjaya buat semua :D
Salam.


4 ulasan:

  1. Assalam. Kenapa tibe2 ade blog fahuna? Fahuna ni siapa?

    Boleh kite tukar link? Kalau boleh sy nak buat macam mane?

    BalasPadam
  2. MOHAMAD AFIQ saudara boleh pergi ke blog fahuna untuk keterangan lanjut..

    BalasPadam
  3. salam kenal..dah follow awak.

    singgah sini dari segmen bloglist fahuna.

    jemput ke blog saya ye?

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  4. hye..sy dr segmen yg sama jugak ..jom join segmen sy jugak.. tengah nak cari watak hantu tu.,.. anyway salam kenal yer :)

    BalasPadam

kami di facebook

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...