CARA MENINGKATKAN PAGE RANK ANDA DENGAN BACKLINK


Kali ni aku nak cerita pasal Page Rank dan backlink. Aku tak nak terang apa maksud Page rank ataupun backlink kat sini. Aku cuma nak tunjukkan macam mana caranya untuk anda mendapatkan Page rank dengan cepat.

Rasanya, dah ramai dah yang buat macam ni, cuma aku je yang ketinggalan. hahaha.. Untuk mereka yang nak newbie, leh la ikut macam cara saya ni. Tips dan cara seperti ini aku dapat selepas menjelajah seluruh pelosok blog RakanDaus dan beberapa blog lagi.

Cara-caranya adalah seperti dibawah.


1. Buat entri baru di blog anda.

2. Copy 10 link di bawah dan masukkan ke entri baru anda tadi.



Google
Yahoo
Facebook
Gengblogger
ZonLirik
9Network
SEO Tutorial
Mizkadiahlirik
dunia kini
khalifah

3. Selepas anda letak semua link diatas ni kat entri, anda buang link Friendster dan jadikan link myspace di kedudukan yang pertama.

4. Letak link blog anda pulak di bawah blog  khalifah, contoh:


Facebook
Gengblogger
ZonLirik
9Network
SEO Tutorial
Mizkadiahlirik
Mizkadiahstory
dunia kini
khalifah
republic of monggol (Namabloganda.com (isi url blog anda)

5. Jemput pembaca blog anda atau blogger lain lakukan perkara yang sama.

Jumlah backlink yang akan didapat adalah

Ketika posisi kamu 10, jumlah backlink = 1
Posisi 9, jml backlink = 5
Posisi 8, jml backlink = 25
Posisi 7, jml backlink = 125
Posisi 6, jml backlink = 625
Posisi 5, jml backlink = 3,125
Posisi 4, jml backlink = 15,625
Posisi 3, jml backlink = 78,125
Posisi 2, jml backlink = 390,625
Posisi 1, jml backlink = 1,953,125



kongsi artikel ini dengan rakan anda 

Share 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kami di facebook

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...